Під час випробувального терміну знову прийнятим на роботу співробітникам надається можливість продемонструвати свої навички та вміння, на підставі чого робиться висновок про відповідність співробітника вимогам на робочому місці. Протягом цього терміну компанія оцінює можливості співробітника і його продуктивність в цілому. Кожна зі сторін може припинити співпрацю за власним бажанням під час випробувального терміну або після нього, з поясненням причин або без таких, і без попереднього повідомлення.
До 1 листопада 2012 року ефективність використання палива, зчеплення з мокрим покриттям та зовнішні показники шуму при русі будуть показані за допомогою оцінки споживачів та керівників автопарку. Очікується, що ця ініціатива призведе до економії палива завдяки збільшенню використання енергозберігаючих шин від 2,4 до 6,6 Мтое (мільйон тонн нафтового еквівалента) в 2020 році залежно від швидкості трансформації ринку. Очікується, що економія CO 2 від усіх типів транспортних засобів коливатиметься від 1,5 до 4 мільйонів тонн на рік, залежно від швидкості трансформації ринку до економічних шин. Це еквівалентно виведенню з доріг ЄС від 0,5 до 1,3 мільйона легкових автомобілів на рік.
Регламент вимагатиме від виробників шин декларувати ефективність використання палива, зчеплення з мокрим покривом та зовнішні показники шуму при коченні шин С1, С2 та С3 (тобто шини, в основному встановлені на легкових автомобілях, легких та важких транспортних засобах). Відсутність надійної та порівнянної інформації про експлуатаційні характеристики шин в даний час ускладнює споживачам врахування цих елементів при прийнятті рішення про придбання, зокрема, коли настає час замінити старий комплект шин. З 1 листопада 2012 р. Ці характеристики шин відображатимуться у місцях продажу та в технічній рекламній літературі, такі як каталоги, листівки або веб-маркетинг. Метою є сприяти трансформації ринку до більш економічних, безпечних та малошумних шин, що перевищують вже досягнуті стандарти. Це також відкриє шлях для конкуренції, яка буде працювати на продуктивність шин на додаток до цін, що, в свою чергу, стимулюватиме інвестиції в дослідження та розробки.
Source: European Commission for Energy
http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Етикетка схожа на енергетичну етикетку, яка вже використовується для пральних машин, посудомийних машин та холодильників. Чим краща шина (економія палива, безпека та зовнішній шум), тим краща класифікація.
Три параметри:
Витрата палива пов'язаний з опором руху. Зменшуючи опір коченню, шина споживає менше бензину.
Зчеплення з мокрим покривом - одна з найважливіших характеристик безпеки шини. Шини з дуже хорошим зчепленням з вологою мають менший гальмівний шлях, коли йде дощ.
Зовнішній шум, створюваний шиною, виражається у хвилях: одна чорна хвиля є найнижчим рівнем шуму, а три найвищим. Метою є зменшення шуму, пов'язаного з дорожнім рухом для громад.
Source: European Commission for Energy
http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/doc/20121031_tyres_labelling_questions_answers_en.pdf
Source: European Commission for Energy
http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/doc/20121031_tyres_labelling_questions_answers_en.pdf

Під час випробувального терміну знову прийнятим на роботу співробітникам надається можливість продемонструвати свої навички та вміння, на підставі чого робиться висновок про відповідність співробітника вимогам на робочому місці. Протягом цього терміну компанія оцінює можливості співробітника і його продуктивність в цілому. Кожна зі сторін може припинити співпрацю за власним бажанням під час випробувального терміну або після нього, з поясненням причин або без таких, і без попереднього повідомлення.
Source: European Commission for Energy
http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/doc/20121031_tyres_labelling_questions_answers_en.pdf
Source: European Commission for Energy
http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/doc/20121031_tyres_labelling_questions_answers_en.pdf